Szilágyi János rossz helyre adta az arcát
Olyan céghez adja az arcát az egykori tévés-rádiós Szilágyi János, amely a Gazdasági Versenyhivatal szerint megtévesztette az embereket - írja a Bors.
"Szeretné biztonságban tudni szeretteit? Nincs kockázat, nincs kötelezettség. A biztosítási díj sosem emelkedik. Már napi száz forinttól elérhető" – szól a televízió reklámjaiban az ismert rádiós és tévés személyiség az idősödő emberekhez, akik közül többen is abban reménykedve fordultak a reklámozott céghez, hogy kiváló szolgáltatást kapnak.
A Gazdasági Versenyhivatal viszont nem így találta. Szerinte megtévesztő állításokkal népszerűsítették az Időskori Biztonság életbiztosítást 2012 decembere és 2015 májusa között.
A kereskedelmi gyakorlat hamisan sugallta, hogy a biztosítás különböző havidíjakért, de már akár napi 100 forintért érdemi segítséget jelent a temetési és egyéb költségekben, illetve a családjának kifizetett készpénz akár három és fél millió forintot is elérheti.
Kiderült: napi száz forintért legfeljebb ötvenezer forint biztosítási összeg volt elérhető a reklámokkal megcélzott nyugdíjas korosztály számára, és a hirdetésekben hivatkozott egymilliós temetési költség fedezésében az utóbbi összeg nem nyújt érdemi segítséget.
A biztosítást a közvetítő 4Life Direct Kft. nyújtja, ám a szolgáltatást a valóságban a Magyarországon képviselettel és fiókkal nem rendelkező Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited biztosítja.
A versenyhivatal ezért 63 millió forintra büntette a céget. A 4Life Direct Kft. fellebbez.
A lep megkereste Szilágyio Jánost is, de ő nem kívánt nyilatkozni.