Elkelt a legnagyobb receptoldal
A Centrál Médiacsoporté lett a Nosalty. Az adásvételt pénteken jelentették be. Az egykori garázsblognak már közel egymillió kedvelője van a Facebook-on.
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, mára közel egymilliós Facebook rajongói közösséget tudhat magáénak - írja a Médiapiac.com.
Az oldalon több mint 58 ezer közösségi alapon születő receptet talál az olvasó.
A recepteket egészíti ki a magazin tartalom, amelyen külön szerkesztőség és a Nosalty saját dietetikusa dolgozik. Ez utóbbi szakértő közreműködésével 2013 végére a receptekhez rendelve elérhetővé tették Magyarország legnagyobb alapanyag-adatbázisát is, amely több mint ezer alapanyagról ad részletes információt tápanyagra és kalóriatartalomra vonatkozóan – olvasható a Central Médiacsoport és a Nosalty közleményében.
A Nosalty 2015 óta nyereséges, a tavalyi évben a bevétel közel 30 százalékkal nőtt. Több mint két éve mobilon is felhasználóbarát az oldal.