Borsodban van a marketing fővárosa idén!
A Marketing fővárosa 2017 kitüntető címet kapta meg Miskolc a Magyar Marketing Szövetség versenyén. A díjat a város küldöttsége kedden vette át Budapesten.
Miskolc különösen jól szerepelt a megmérettetésen, hiszen hét különböző programjáért is „Városmarketing gyémántot” kapott – többek között
- a Herman Ottó Múzeum híres táncos videójáért,
- a város imázs-kiadványaiért és imázs-filmjéért,
- a Termelői Nap,
- a Miskolc Sarkok, és
- Miskolc Vendégasztal rendezvényeiért, valamint
- az október 23-i megemlékezésekért (Csoda '56 és Nagy Attila, a hős)
A zsűri a városmarketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a „Városmarketing gyémánttal”, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. Egy szervezet több pályázatot is benyújthatott, így több Városmarketing gyémántot is szerezhetett.
Miskolc olyan eredményes volt a gyémántgyűjtésben hogy elnyerte a „Marketing fővárosa 2017” címet, amelyet mindig a legtöbb „Városmarketing gyémántot” elnyerő településnek ítélnek oda.
Miskolc a „Városmarketing Díj Gyémánt Ranglistán” két helyet ugrott előre, így a dobogó második fokára került.