Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Megszállta a népharag a BKK webes felületeit

| 2017. 07. 22. | 14:40:00
Etikus hekker jelzett problémát, elvitték a rendőrök, ez áll a háttérben.
Megszállta a népharag a BKK webes felületeit
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Folyamatos informatikai támadások és túlterheltség miatt zavar lépett fel a BKK online utastájékoztatási felületeinek működésében (BKK.hu, BKK Info webes és mobilalkalmazás), a társaság mindent megtesz a helyzet mielőbbi megoldása érdekében – közölte a Budapesti Közlekedési Központ szombaton az MTI-vel. 

A BKK a közösségi közlekedéssel kapcsolatos információkat a BKK Info rádiós tudósításain keresztül és a BKK Facebook-oldalán teszi elérhetővé – jelezték. A közlekedési vállalat megerősítette a helyszíni utastájékoztatást is a forgalmi akadályoknál és forgalmi zavaroknál.

A közleményben hangsúlyozták, hogy a főváros közösségi közlekedésének kiszolgálása továbbra is zavartalan

Előzmény

A BKK és az új e-jegyrendszert kidolgozó T-Systems feljelentett egy 18 éves fiatalt, aki meghekkelte a rendszert, majd egyből levelet írt a BKK-nak, hogy biztonsági rést talált a rendszerükben, és 50 forintért tudott venni egy e-bérletet. A fiatal saját elmondása szerint 300 kilométerre él Budapesttől, vagyis még visszaélni sem tudott volna a bérlettel, de nem is ez volt a célja. A 18 éves férfit éjjel vitték el a rendőrök kihallgatásra.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés