Tavaly is ők voltak a piacvezetők Magyarországon

MTI

2021.01.06. 11:10

Tavaly is ők voltak a piacvezetők Magyarországon
Az egyik újdonság a Swace

Két új hibrid modell értékesítése kezdődik meg Magyarországon.

Hirdetés

Hirdetés

A Suzuki 14 783 eladott új személygépkocsival 11,55 százalékos részesedést ért el a magyar személyautó-piacon 2020-ban, ezzel öt egymás utáni évben piacvezető szerepet szerzett – közölte a társaság kommunikációs vezetője.

A január 5-i közlés szerint az Esztergomban gyártott Vitara 30 százalékot meghaladó részesedéssel vezeti a SUV városi-szabadidő kategóriát és a személyautók mezőnyét (6882 eladott darab). A teljes újszemélyautó-piac modellje között a második helyet foglalja el a szintén hazai gyártású Suzuki SX4 S-CROSS (5578 darabot értékesítettek).

A további, nem Esztergomban készült, de Magyarországon is forgalmazott Suzuki típusok közül a Swiftből 1401, az Ignisből 618, a Jimnyből 194 darabot helyeztek forgalomba 2020-ban. A B szegmensben szereplő Swift és Ignis együttes részesedése 13,38 százalékos.

A vállalat két új import hibrid modell értékesítését is megkezdte Európában. A két modell – SUV Across, Swace – piaci bevezetése januártól indul Magyarországon.

autóMagyarországSuzuki

Hirdetés

Szóljon hozzá!