Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Okosélelmiszerek – újabb több száz boltban

| 2019. 05. 13. | 20:28:00
Már 3 milliónál többet adtak el a Vitajó cipóból.
Okosélelmiszerek – újabb több száz boltban
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Jelentős kereskedelmi partnerrel bővült az okosélelmiszereket gyártó és forgalmazó stratégiai
partnerek köre Magyarországon – jelentette be az Okos Élelmiszerek Kft. ügyvezetője, Szakács Tamás. Az élelmiszer-nagykereskedelmi profilú Kerekes Kft. franchise rendszerének – amelybe a Privát Max, a Privát és a Cél üzletek tartoznak – több száz boltjában válnak elérhetővé májustól a Vitajó brand első termékei, a Vitajó cipók.

Élettani előnyök

Mint korábban beszámoltunk róla, a Hajdúsági Sütödék-csoport cégei hosszú ideje tartó, Smart Food elnevezésű kutatási programjuk keretében 2017 tavaszán jelentek meg az első okos élelmiszerekkel a hazai piacon. – E termékek attól okosak – mondta Szakács Tamás –, hogy amellett, hogy finomak és teljes gasztronómiai értékűek, jól körülhatárolható területeken konkrét és aktív egészségügyi, élettani előnyöket nyújtanak fogyasztóiknak.” Ezt az új, 21. századi élelmiszer-egészség koncepciót tavaly beválasztották az Év 100 legérdekesebb magyar innovációja, a közelmúltban pedig a Magyar Innovációs Nagydíjon a negyven legelismertebb innováció közé.

Több mint 3 millió

A Vitajó cipókból a bevezetés óta már jóval több, mint 3 millió darabot adtak el. A cégcsoport tavaly elkezdte egy speciális gyártói-piaci franchise rendszer bevezetését is. Ennek keretében jogilag jól körülhatárolt feltételek mellett lehetővé teszik más hazai és külföldi sütőipari cégek számára, hogy az egészséget támogató termékeket saját piacaikon gyártsák, forgalmazzák. A Privát hálózat kiszolgálására a Hajdúsági Sütödék Kft. kapott jogot.

– Ez év tavaszától széles körben tárgyalásokat kezdtünk idehaza és külföldön is a franchise rendszer
erőteljes bővítése érdekében. A következő két évben szeretnénk elérni, hogy az ország területét
lefedve, minden jelentősebb kereskedelmi csatornában és valamennyi sütőipari formátumban
elterjedjenek a Vitajó brand termékei és ezt követően a többi speciális élettani szolgáltatást nyújtó
okos élelmiszer márka is – mondta Szakács Tamás.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés