Hasít a VB-n a reklám
Átfogó kutatást végzett a vb-hirdetésekkel kapcslatban a Kantar Hoffman - írja a Médiapiac.com.
A kutatócég 163 különböző olyan hirdetést vizsgált, amelyeket a labdarúgó-világbajnokság ihletett. Ebből kiderült: ezeknek több mint a fele a televízión kötött ki, illetve újságokban, rádiókban, online és közterületen megközelítőleg ugyanannyian hirdettek.
A dobogós szektorok a műszaki áruházak- (például az Euronics), az élelmiszer üzletek, hipermarketek- (például a SPAR), illetve a tömegtájékoztatás (például a Mediaworks) szegmensei voltak.
Az első hétvégén, a Portugália - Spanyolország, az Argentína - Izland, illetve a Brazília - Svájc meccs ideje alatt 22-en hirdettek, 383 reklámszpot futott összesen 153 938 000 forint értékben.
A TOP hirdetők a LIDL és a Szerencsejáték Zrt., az OTP Bank és a Telenor.
A TOP szektorok között első helyen áll a kereskedelem, ezt követi a szerencsejáték, az ital, a bank / távközlés, szórakoztató elektronika.