Nyilatkoztasson PIRAMIS™ önkiszolgáló HR-szoftverekkel!
Családi kedvezmény, gyermek-pótszabadság, adatváltozások a munkavállaló cím- vagy kommunikációs adataiban, cafeteria. Csak néhány dolog, melyről munkavállalóként nyilatkoznunk kell, adatváltozás, melyet közölnünk kell a HR-rel. A HR évente több alkalommal kéri a munkavállalók nyilatkozatát, nem egyszer az egész állományét, illetve az év folyamán alkalomszerűen, az adatváltozás felmerülésének időpontjában.
Egy tipikus példa az év eleji cafeteria nyilatkoztatási időszak, amikor a dömpingszerű többletmunkát nem egyszer csak túlmunkával tudja feldolgozni a vállalat HR részlege. Fokozhatja HR többletmunkával szembeni kitettségét az ilyen leterhelt időszakokban egy-egy munkatárs kiesése is pl. betegség miatt.
A PIRAMIS™ webes megoldások óriási előnye, hogy nem kell a bérügyviteli, HR szakembereknek akár több száz, több ezer papír alapú cafeteria nyilatkozatot rögzítenie, ellenőriznie, mivel a munkavállaló átvállalja a feladatok túlnyomó részét.
Amikor a PIRAMIS CAFEm önkiszolgáló HR megoldásba bejelentkezve a munkavállaló maga nyilatkozik a juttatásairól, élvezheti annak az előnyét is, hogy akár az otthonában, családjával egyeztetve teheti ezt. A szoftver különböző ellenőrzésekkel segíti a munkavállalót, hogy a vonatkozó törvényi előírásoknak megfelelő nyilatkozatot juttathasson el a HR részlegnek.
A gyakorlatunk azt mutatja, vannak olyan vállalatok, melyek többször is nyilatkoztatnak egy év adott időszakaira vonatkozóan, és ne feledkezzünk meg az új belépő munkatársakról, akik szintén nyilatkoznak a juttatásaikról.
A PIRAMIS CAFEm segítségével a cafeteria nyilatkoztatást nem kell a HR-nek túlmunkával terhelt időszakokként tervezni és megélni, mivel a feladat ráeső részét a munkavállaló végzi.
A PIRAMIS NYILATKOZATaim szintén webes megoldásként segíti a vállalatot abban, hogy a munkavállalói akár a mobiltelefonjukon kitölthessék ezeket a nyilatkozatokat, adatváltozás felmerülése esetén akár azonnal frissíthessék adataikat.
A webes önkiszolgáló megoldásaink egyértelműen tehermentesítik a HR-t úgy, hogy könnyen kezelhető és áttekinthető szoftvert biztosít a felmerülő feladatok rögzítéséhez a vállalat.
További információért kattintson ide, hogy tájékozódhasson a PIRAMIS™ nyilatkoztatási lehetőségeiről IDE
Tomkó Gyöngyvér, marketing menedzser, L-SOFT Zrt.