Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Új szolgáltatóközpontot nyitott a NEXON Debrecenben

| 2021. 09. 14. | 17:21:00
19 vállalat 6400 dolgozójának bérszámfejtési feladatait végzik.
Új szolgáltatóközpontot nyitott a NEXON Debrecenben
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Kelet-Magyarország gyors növekedési ütemére és a helyi vállalatok professzionális szolgáltatásigényére reagálva Debrecenben nyitotta meg új, bér- és HR-outsourcing szolgáltatóközpontját a NEXON. A debreceni irodában jelenleg 19 vállalat 6400 dolgozójának bérszámfejtési feladatait végzik, de terveik között szerepel a folyamatos bővülés, további munkahelyek teremtése.

A NEXON több mint 30 éve meghatározó szereplője a hazai bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztésnek és outsourcing szolgáltatásnak. Közel 3000 vállalat egymillió munkavállalójának bér- és HR-adatait kezelik, számfejtik NEXON-szoftverekkel.

Ebből a Budapest Business Journal listája alapján piacvezető NEXON 340 vállalat 70.000 munkavállalójának végzi HR-adminisztrációját és bérszámfejtését outsourcing szolgáltatás keretében. A regionális fejlesztési irányok és a hazai, valamint multinacionális zöldmezős beruházások helyszíne szükségessé tette a NEXON budapesti központja mellett regionális szolgáltatóirodák elindítását is. Ügyfeleinek közvetlen kiszolgálása érdekében az eddigi négy regionális iroda mellett (Győr, Veszprém, Kecskemét, Nyíregyháza) 2021. szeptember 14-én ünnepélyesen megnyitották ötödik szolgáltatóközpontjukat Debrecenben.

– Célunk volt, hogy eddigi irodáink mellett olyan városban indítsuk el új szolgáltatóközpontunkat, ahol az infrastruktúra folyamatosan fejlődik. Debrecen pedig ilyen hely. Innovációra, technológiaváltásra képes nagyvállalatok, valamint kis- és közepes vállalkozások szép számmal vannak jelen; számos kiemelt regionális partnerünk székhelye, akik számára HR-outsourcing szolgáltatást nyújtunk a tőlünk megszokott, magas szolgáltatásminőségben – mondta el köszöntőjében Sass Katalin a NEXON tulajdonosa, ügyvezetője.

A NEXON 1996-ban indította el bér- és HR-outsourcing tevékenységét. Nagyot változott a világ azóta: mára a munkavállalók elektronikus bérjegyzéket kapnak, így a szolgáltatás során jóval kevesebb papírt kell a nyomtatáshoz és a borítékoláshoz elhasználni. Az adatforgalom biztonságos kommunikációs csatornán zajlik, a letölthető dokumentumokat pedig elektronikus aláírással látják el. A cég önkiszolgáló HR-megoldását és mobil applikációját az outsourcing ügyfeleknek sem kell nélkülözniük, egyre szélesebb körük alkalmazza. 

– Bátran kijelenthetem, hogy a NEXON élen jár a HR-szakma digitalizációjának megteremtésében. 4. generációs rendszerünk a legkorszerűbb technológia alkalmazásával mobilitást és teljesen új ügyfélélményt kínál. Hiszünk benne, hogy lehet élmény a HR, és ehhez a NEXON e-HR megoldásai diktálják a tempót. Előremutató fejlesztéseink, speciális szakértelmünk, és elkötelezett munkatársaink segítségével a jövőben is vezető humánügyviteli szolgáltatóként kívánunk jelen lenni Magyarországon. Ebben pedig jelentős mérföldkő a debreceni szolgáltatóközpontunk megnyitása – nyilatkozta Ocskay Szilárd a NEXON tulajdonosa, ügyvezető igazgatója.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés