Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Nyíregyháza jó márka lett

| 2018. 12. 09. | 11:21:00
Díjeső hullott a nyíregyháziakra.
Nyíregyháza jó márka lett
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A Szallas.hu, mint a hazai piacvezető szállásközvetítő portál, immár hatodik alkalommal ismerte el a magyar turizmus kiválóságait, idén négy területen is. Kiosztották – nyolcszázezer vendégértékelés, 190 ezer szavazat, valamint a szakmai zsűri értékelése alapján – az Év Szállása Szakmai díjait, az Év Szállása Népszerűségi díjait, az Év Szállása Minőségi díjait, valamint a Fődíjakat is. Jutott bőven elismerés városunknak is, ugyanis a négy területből hármat – az Év Turisztikai Attrakciója; az Év Szállása Népszerűségi díj panzió, apartman, vendégház kategória; az Év Szállása szakmai különdíj – mi nyertünk meg.

Ez óriási dolog! Három díj került Nyíregyházára. Az Év Turisztikai Attrakciója ez évben az Aquarius Élmény- és Parkfürdő lett, tavaly az állatpark. A Pangea Hotel különdíjat kapott, a Deluxe Apartman pedig a saját kategóriájában a népszerűségi ranglistán az I. helyen végzett. Ezek mutatják, hogy Nyíregyháza, mint úti cél már évek óta felértékelődött

– idézi Kovács Ferenc polgármestert a nyiregyhaza.hu.

Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője hangsúlyozta, ami a turisztikát illeti, jól láthatóan Nyíregyházán tudatos építkezés folyik, amelynek köszönhetően a város hamarosan igazi „márka” lesz.

Ami Nyíregyházán és a közvetlen környezetében történik, az mindenképpen figyelemreméltó, hiszen a turisztika tekintetében évek óta tartó tudatos építkezés figyelhető meg, amelynek sikere a most átadott díjakban tökéletesen visszaköszön. Nagyon sok attrakció, sok település, mint például Hajdúszoboszló, évek óta stabil, hosszú évtizedek alatt építette fel azt a turisztikai imázst, amivel rendelkezik. Jól mutatja, hogy ha egy település elindul valamilyen irányba, és azt konstansan évekig, évtizedekig tudja tartani, akkor lesz igazából egy márka. Ebben nagyon jó úton halad Nyíregyháza és ez a környék.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés