10 éves ez a magyar pálinka

Idén tíz éve lépett piacra Magyarország egyik legnépszerűbb pálinkaháza, a Rézangyal. A márka sikertörténete 2005-ben kezdődött, azóta közel 15-ször akkora bevételt ér el.
A Rézangyalnak tíz éve célja, hogy a klasszikus magyar pálinka arculatát megújítsa, ezért az évfordulóra a legnépszerűbb ízeknek egyedi, extravagáns palackot készítettek, és pálinkán még soha nem látott, foszforeszkálós címkével hozták forgalomba.
A Rézangyal alapítói, Maros Róbert és Gaspari Zsolt 2005-ben indították vállalkozásukat, hogy olyan prémium minőségű pálinkával lépjenek piacra, ami egyszerre állja meg a helyét itthon és külföldön egyaránt. Céljuk a klasszikus, nagyapáink italának tartott pálinka arculatváltása volt, ezért a minőség mellett a designra is nagy hangsúlyt fektettek.
A kézzel rajzolt minták minden palackot egyedivé tesznek, miközben az ízek fantázianevéhez igazodnak: a love, beat, rock, festival és friendship elnevezések a Rézangyal kedvenc témáira, a hazai zenekarok és fesztiválok támogatására utalnak.




