Nyíregyháza és Vásárosnamény élen járt marketingben

Szabolcsihir.hu

2020.09.24. 16:34

Nyíregyháza és Vásárosnamény élen járt marketingben
Filep Sándor, Kovács Ferenc és Baracsi Endre (Fotó: Trifonov Éva)

A legsikeresebb megyének Szabolcs-Szatmár-Bereg bizonyult.

Hirdetés

Hirdetés

Kiválóan szerepelt Nyíregyháza és Vásárosnamény a „Városmarketing gyémánt” idei díjátadó ünnepségén; a nyírség fővárosa 19 elismeréssel a legeredményesebbnek bizonyult a versenyző városok mezőnyében.

Kovács Ferenc nyíregyházi polgármester szeptember 24-i sajtótájékoztatóján elhangzott, az elismerés célja a települési, térségi marketing sokszínűségének, eredményességének, hatékonyságának fejlesztése, a jó gyakorlatok elterjedésének segítése.

A Magyar Marketing Szövetség elismerését öt kategóriában adták át a napokban rendezett budapesti ünnepségen; a zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a hatásosság és a költséghatékonyság szempontjai szerint értékelte. Idén 24 várostól érkezett nevezés és 83 városmarketing „gyémánt” talált gazdára. Mostani teljesítményével Nyíregyháza az örökranglistán felzárkózott az ötödik helyre.

Filep Sándor, Vásárosnamény polgármestere arról számolt be, hogy Vásárosnamény 3 elismerést szerzett, amivel elhozta a legjobb kisvárosnak járó különdíjat.

Baracsi Endre, a megyei közgyűlés alelnöke annak örülhetett, hogy Szabolcs-Szatmár-Bereg a legtöbb gyémánttal a legsikeresebb megye díját is hazahozhatta.
NyíregyházaVásárosnaményvárosmarketing

Szóljon hozzá!

Hirdetés