Hirdetés
Hirdetés

Mi történik, ha elhagyjuk a SEO-t a webáruház-készítés során?

| 2019. 05. 08. | 14:12:00
Rengeteg eszköz létezik arra, hogy növelni tudjuk a keresőkben az organikus találatokat.
Mi történik, ha elhagyjuk a SEO-t a webáruház-készítés során?
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A keresőoptimalizálás elengedhetetlen ahhoz, hogy a webáruházat megtalálják a potenciális vásárlók. Nem elég csak a hirdetésekre hagyatkozni, hiszen ha nem képes a cég találati listák első néhány oldalára felkerülni a legfontosabb kulcsszavakra vagy kifejezésekre, akkor az olyan, mintha láthatatlan lenne az online bolt az interneten. Természetesen ügyes marketing fogásokkal – jó üzleti és partneri kapcsolatokkal – és megfelelő mennyiségű backlinkkel lehet üzemeltetni így is webstore-t, viszont sokkal nehezebb lesz organikus találatokat szerezni, amelyek egyébként nagyban tudnák segíteni az eladásokat.

Organikus találatok növelése

Rengeteg eszköz létezik arra, hogy növelni tudjuk a keresőkben az organikus találatokat. Az egyik
legfontosabb tényező az, hogy az oldalakon található képes, videós és szöveges tartalmak mögött
a kódban megfelelő mennyiségű információ legyen eltárolva a keresők számára. Ez azt jelenti, hogy például az oldalak title tag-jét minden esetben ki kell tölteni, a leírást is illik hozzáadni, illetve a képek alt tag-jeihez is kellenek a szöveges leírások. Az is lényeges, hogy a Structured Data kidolgozása profi kezekben legyen, hiszen ennek segítségével sokkal könnyebben tudja átszkennelni a Google az oldalak tartalmát, hogy eldöntse azt, hogy megjeleníti-e a felhasználónak a webáruházat a keresési találatok között vagy nem.

Webáruház megbízhatóságának növelése

A Google szereti a felhasználóit olyan webes felületekkel kiszolgálni, amelyek választ adnak arra, amit a user épp keresett. Amennyiben a kereső egy olyan oldalt ajánlj a felhasználónak, amely nem releváns a kereséséhez, az negatív felhasználói élményt okoz. Ezt pedig minden áron el akarja kerülni a keresőóriás.

A SEO eszközök optimális használata a webáruház készítés során segíti az oldal megbízhatóságának növelését. Ezek között banálisnak tűnő dolgok is szerepelnek, mint például a kapcsolat menüpont profi kialakítása vagy a webáruházhoz tartozó céges weboldal linkjének megjelenítése.

A telefonszám, ügyfélszolgálat, e-mail, fax, skype, Google map, nyitvatartási időszak, stb. adatok feltüntetése egyértelmű lehet, de gyakran elfelejtik a cégvezetők, mert csak az eladásokra koncentrálnak, nem pedig a webáruház megbízhatóságának növelésére. A céges weboldal linkje azt mutatja a felhasználóknak, hogy komoly vállalkozás áll a webáruház mögött, amit így könnyedén tud informálódni  felhasználó, hogy valós-e a cég, vagy valami átverésen alapul az üzlet.

Amennyiben van lehetősége a cégnek, a marketing büdzséből érdemes félretenni egy kis összeget arra, hogy nívós portálokon kapjon egy-egy szponzorált cikket vagy bejegyzést a cég, hogy gyarapítsa a visszamutató linkek számát, amely szintén segíti a megbízhatóság növelését, hiszen így nívós portálok fognak utalni rá.

Bízza szakértőkre a SEO feladatok elvégzését!

A SEO is egy szakma, amelyet muszáj 2019-ben alkalmazni ahhoz, hogy a webáruház-készítés eredményes legyen. Kérje részletes információkért a Shoprenter profi SEO-s és programozói csapatának szakmai véleményét, hogy cége sikert sikerre tudjon halmozni online is!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
További híreink
Növekvő kiberfenyegetés az egészségügyben
Növekvő kiberfenyegetés az egészségügyben
Az implantátumok hálózatba kapcsolása új veszélyeket rejt.
Újabb Apple-zavar okoz fejfájást a magyaroknak
Újabb Apple-zavar okoz fejfájást a magyaroknak
Figyelje, hányszor vonnak le egy tételt a számlájáról!
Megérkezett az iPhone 16
Megérkezett az iPhone 16
Soha nem látott teljesítmény, izgalmas lehetőségek
Gyorsabb mobilinternet Nyíregyházán a Vodafone hálózatfejlesztésének köszönhetően
Gyorsabb mobilinternet Nyíregyházán a Vodafone hálózatfejlesztésének köszönhetően
Gyorsabb mobilinternetet élvezhetnek a szolgáltató ügyfelei.
A magyarok többsége szórakozásra és kapcsolattartásra használja az internetet
A magyarok többsége szórakozásra és kapcsolattartásra használja az internetet
Az Észak-Alföldön 10 százalékkal alacsonyabb az internetkapcsolattal rendelkezők aránya, mint a fővárosban.
A TikTok visszavonja a jutalmazási funkcióját az unióban
A TikTok visszavonja a jutalmazási funkcióját az unióban
Az üzemeltető nem hozott kockázatcsökkentő intézkedéseket a gyermekek védelme érdekében.
Hirdetés