Az első a sorban a szigorú intézkedéssel.
Az országban egyelőre egyedülálló intézkedést vezetett be a visegrádi Royal Club Hotel: törlik a külföldről érkezők foglalásait. Csak március 13-án a déli órákig 22 külföldi foglalást kellett visszamondaniuk - árulta el Belán Miklós igazgató.
Az intézkedésre a hazai vendégek védelmében került sor, mint arról az érintett külföldieket is tájékoztatták.
A Kínából érkező foglalásokat már másfél hónapja elutasítják – hangsúlyozta az igazgató, aki a szállodaszövetség tevékenységét dicsérte, az általuk készített anyagokat és a szövetség felkészültségét példaértékűnek minősítette. Belán Miklós elárulta, a magyarok részéről eddig nem voltak jellemzőek a lemondások, az érdeklődő telefonok annál inkább.
A helyzetre tekintettel átalakítottuk a lemondási szabályzatot, így akik nálunk foglaltak, akár közvetlenül az érkezés dátuma előtt is lemondhatják a foglalást, a befizetett előleget pedig visszakapják – emelte ki. – Az új szabályzatoknak köszönhetően stabilan tudjuk tartani a foglalási trendeket.
A hotel nemcsak az operatív törzs utasításait és a Magyar Szállodaszövetség jogi ajánlásait tartja be maradéktalanul, hanem az Everguest reputáció és revenue management hotelekre vonatkozó ajánlásait is, ők ugyanis ingyenesen letölthető anyagokkal készültek a szállodáknak a koronavírus kapcsán.