Hirdetés

Hirdetés

Egybekel a Jófogás és a Használtató

Schiscom

2016.11.23. 13:10

Egybekel a Jófogás és a Használtató
(Fotó: illusztráció)

Norvég kézben a magyar apróhirdetési piac java.

Hirdetés

A Schibsted médiavállalat bejelentette, hogy 2016 novemberétől megkezdi az online piactér két piacvezető cégének összeolvasztását. Az átstrukturált szervezet igazgatója Palocsay Géza lesz, aki 2014 nyarától tölti be a Jófogás ügyvezetői pozícióját.

A norvég Schibsted Classified Media Group 2010-ben indította el hazánkban a Jófogást, amely később, az Expressz és az OLX megvásárlását követően, havi 2,1 millió látogatójával piacvezető apróhirdetési portállá növekedett. A Hasznaltauto.hu tulajdonjoga 2014-ben került 100 százalékban a cégcsoporthoz, és mára az online autós kereslet-kínálat főszereplője lett.

Az összeolvasztással és a tervezett munkaerő felvételekkel a magyarországi Schibsted több mint 100 fős vállalattá duzzad.

használtautójófogás

Hirdetés

Hirdetés