Miért szükséges a keresőoptimalizálás, és melyik szoftver a legalkalmasabb rá?

Az azonos szektorban tevékenykedő webáruházak között kiélezett verseny folyik a potenciális vásárlók kegyeiért, ennek érdekében a cégek különböző marketingeszközöket vetnek be a forgalomnövelés érdekében.
Az online marketingnek minden eddiginél nagyobb jelentősége van a bevételek, a profit növelése szempontjából. A fizetett hirdetések, illetve a keresőoptimalizálás, a SEO révén vásárlókat terelhetünk az oldalra, azonban míg előbbiért súlyos pénzeket fizethetünk, utóbbi szinte nem kerül semmibe. Miért jó a Google találati lista élén szerepelni, és hogyan juthatsz oda? Milyen lehetőségeid vannak?
Ezt minden webáruház-tulajdonosnak ismernie kell!
A webáruház bérlés nagyszerű lehetőséget kínál a webshop-üzemeltetők számára, hogy alacsony havidíjért cserébe kiterjedt funkciókkal rendelkező e-kereskedelmi platform használói legyenek, és ezáltal jelentősen növeljék bevételeiket.
A Google találati listájának élén szerepelni egyet jelent az organikus forgalom növekedésével, ami viszont a profit növelését jelenti. Ennek érdekében egyetlen üzemeltető sem engedheti meg magának azt a luxust, hogy az online marketing ingyenes eszköztárát figyelmen kívül hagyja.
A SEO 3 nagy területre osztható:
- A technikai SEO a weboldal, a webshop megfelelő, a Google és más keresőmotorok irányelveinek mentén történő kialakítását jelenti. Ebben jelentős szerepe van a robotok számára könnyű feltérképezést és funkciókat biztosító webáruházmotornak.
- Az off-site SEO, vagyis a linkmarketing, a hivatkozások biztosítják az oldal hitelességét.
- Az on-site SEO pedig a weboldalon elhelyezett releváns és érdekes tartalmak megfelelő kialakítását jelenti. Ez az a terület, amelyet az üzemeltető a leginkább befolyásolni tud.
A tartalommarketing szerepe
A SEO valamennyi területe figyelmet érdemel a siker érdekében, a tartalommarketing van leginkább a fókuszban, mivel a Google is erre helyezi manapság a legnagyobb hangsúlyt. Éppen ezért a webáruház-tulajdonosokra fontos feladat hárul a különböző marketingszövegek helyes megírásával kapcsolatban.
A keresőbarát szöveg kritériumait, a rangsorolási tényezőket a keresőóriás titokban tartja, azonban a SEO szakemberek kellő rálátással rendelkeznek e témában is. Számos aspektust kell szem előtt tartani, amikor a Google-nek megfelelő szöveget akarjuk megírni - bekezdések, címsorok, mondatok és szövegek hossza, tartalmi megfelelősége, releváns kulcsszavak használata és sűrűsége, linkelés.
Hogyan írj tökéletes szövegeket?
Amennyiben a szövegírást nem bíznád ügynökségre, lehetőséged van egy új, az eddigiektől eltérő SEO szoftvert igénybe venni. A Seostic nem írja meg helyetted a szöveget, hanem az elemzést segíti, és egy pontozásos rendszer segítségével juttatja el az általad írt szövegeket a tökéletességig, vagyis olyan szintre, amely a keresőrobotok számára is megfelel.
Amennyiben szeretnéd kipróbálni, mit tud, a fejlesztő és a webshopmotor tulajdonosa 2 hetes tesztidőszakot biztosít számodra.





















































