Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Irányváltásban a Facebook

| 2022. 07. 22. | 13:05:00
A barátok és a család posztjai nem lesznek annyira hangsúlyosan, mint korábban.
Irányváltásban a Facebook
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A Meta Platforms közlése szerint a Facebook alkalmazás hírfolyamát úgy alakítja át, hogy a felhasználók által követett fiókok bejegyzései helyett az új tartalmak „felfedezését” helyezi előtérbe. Ezzel a TikTok alkalmazásának stílusát próbálják követni a július 21-i közlemény szerint.

A Meta vezetői az elmúlt hónapokban egyre többször hangoztatták, hogy a vállalatnak fel kell lendítenie a „Reels” termékét, amely hasonló a TikTok rövid videóformátumához, és amely sok fiatalabb felhasználót vonz – írja a Portfolio.hu. A „Home”, a Facebook fő hírfolyamának lapja, amelyet a felhasználók az alkalmazás megnyitásakor látnak, nagyobb mértékben fog megjeleníteni olyan tartalmakat, amelyek nem a felhasználó által követett oldalakról származnak ideértve a Reels és a Stories bejegyzéseket is.

A „Feeds” nevű új, különálló fül egy korábbihoz hasonló, de némileg eltérő megközelítést kínál. Eddig túlnyomórészt olyan barátok, oldalak és csoportok posztjai jelentek itt meg, amelyeket a felhasználók követnek és aktívan keresnek. A Feeds fülön a tartalmak időrendben, személyre szabott rangsorolás nélkül jelennek majd meg – írta Mark Zuckerberg vezérigazgató az egyik Facebook bejegyzésében. Meta szerint a feedek nem tartalmaznak majd javasolt posztokat, de hirdetések továbbra is lesznek.

Hirdetés
Hirdetés