Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Mi történik, ha elhagyjuk a SEO-t a webáruház-készítés során?

| 2019. 05. 08. | 14:12:00
Rengeteg eszköz létezik arra, hogy növelni tudjuk a keresőkben az organikus találatokat.
Mi történik, ha elhagyjuk a SEO-t a webáruház-készítés során?
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A keresőoptimalizálás elengedhetetlen ahhoz, hogy a webáruházat megtalálják a potenciális vásárlók. Nem elég csak a hirdetésekre hagyatkozni, hiszen ha nem képes a cég találati listák első néhány oldalára felkerülni a legfontosabb kulcsszavakra vagy kifejezésekre, akkor az olyan, mintha láthatatlan lenne az online bolt az interneten. Természetesen ügyes marketing fogásokkal – jó üzleti és partneri kapcsolatokkal – és megfelelő mennyiségű backlinkkel lehet üzemeltetni így is webstore-t, viszont sokkal nehezebb lesz organikus találatokat szerezni, amelyek egyébként nagyban tudnák segíteni az eladásokat.

Organikus találatok növelése

Rengeteg eszköz létezik arra, hogy növelni tudjuk a keresőkben az organikus találatokat. Az egyik
legfontosabb tényező az, hogy az oldalakon található képes, videós és szöveges tartalmak mögött
a kódban megfelelő mennyiségű információ legyen eltárolva a keresők számára. Ez azt jelenti, hogy például az oldalak title tag-jét minden esetben ki kell tölteni, a leírást is illik hozzáadni, illetve a képek alt tag-jeihez is kellenek a szöveges leírások. Az is lényeges, hogy a Structured Data kidolgozása profi kezekben legyen, hiszen ennek segítségével sokkal könnyebben tudja átszkennelni a Google az oldalak tartalmát, hogy eldöntse azt, hogy megjeleníti-e a felhasználónak a webáruházat a keresési találatok között vagy nem.

Webáruház megbízhatóságának növelése

A Google szereti a felhasználóit olyan webes felületekkel kiszolgálni, amelyek választ adnak arra, amit a user épp keresett. Amennyiben a kereső egy olyan oldalt ajánlj a felhasználónak, amely nem releváns a kereséséhez, az negatív felhasználói élményt okoz. Ezt pedig minden áron el akarja kerülni a keresőóriás.

A SEO eszközök optimális használata a webáruház készítés során segíti az oldal megbízhatóságának növelését. Ezek között banálisnak tűnő dolgok is szerepelnek, mint például a kapcsolat menüpont profi kialakítása vagy a webáruházhoz tartozó céges weboldal linkjének megjelenítése.

A telefonszám, ügyfélszolgálat, e-mail, fax, skype, Google map, nyitvatartási időszak, stb. adatok feltüntetése egyértelmű lehet, de gyakran elfelejtik a cégvezetők, mert csak az eladásokra koncentrálnak, nem pedig a webáruház megbízhatóságának növelésére. A céges weboldal linkje azt mutatja a felhasználóknak, hogy komoly vállalkozás áll a webáruház mögött, amit így könnyedén tud informálódni  felhasználó, hogy valós-e a cég, vagy valami átverésen alapul az üzlet.

Amennyiben van lehetősége a cégnek, a marketing büdzséből érdemes félretenni egy kis összeget arra, hogy nívós portálokon kapjon egy-egy szponzorált cikket vagy bejegyzést a cég, hogy gyarapítsa a visszamutató linkek számát, amely szintén segíti a megbízhatóság növelését, hiszen így nívós portálok fognak utalni rá.

Bízza szakértőkre a SEO feladatok elvégzését!

A SEO is egy szakma, amelyet muszáj 2019-ben alkalmazni ahhoz, hogy a webáruház-készítés eredményes legyen. Kérje részletes információkért a Shoprenter profi SEO-s és programozói csapatának szakmai véleményét, hogy cége sikert sikerre tudjon halmozni online is!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés