Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Így lett Nyíregyháza a marketing fővárosa

| 2021. 09. 27. | 17:52:00
Nem kis teljesítmény.
Így lett Nyíregyháza a marketing fővárosa
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Hetedik alkalommal hirdette meg a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatot, melynek díjátadóját szeptember 16-án, a Marketing Summit Hungary konferencián tartották. Nyíregyháza a 2020-as év után megvédte címét, és 2021-ben is a „Marketing Fővárosa” lett. A részleteket sajtótájékoztatón ismertette szeptember 27-én Kovács Ferenc, Nyíregyháza polgármestere, Baracsi Endre, a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Közgyűlés alelnöke, Filep Sándor, Vásárosnamény polgármestere, és Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének igazgatója ismertették

[Beillesztett cikk: Gurulnak a gyémántok Nyíregyházára]

Nyíregyháza 20 elismerésben részesült, azaz a legtöbb Városmarketing Gyémánt díjat nyerte el.

A pályázatokat a Város-Kép Nonprofit Kft. gondozta és adta be. A Kisvárosi első elnevezésű díjat Vásárosnamény kapta, hiszen a díj legaktívabb nevezőjének bizonyult, 6 Városmarketing Gyémánt-díjat érdemelt ki kategóriájában.

A Marketingaktív Megye díj a tavalyi év után ismételten Szabolcs-Szatmár-Bereg megyét illeti. A megye 26 marketing gyémántdíjat nyert el - Nyíregyháza és Vásárosnamény pályázatai által.

25 város nevezett

A Városmarketing Gyémánt Díjat a Magyar Marketing Szövetség a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének szakmai támogatásával hozta létre. Az elismerés odaítélésének célja, hogy a települések, térségek fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketingtevékenységre felhívja a figyelmet; a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével hozzájáruljon a szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez. Idén 25 várostól érkezett nevezés, a díjakat ebben az évben is öt kategóriában adták át.

A kreativitás és hatásosság is szempont

A zsűri a tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelt. Ebben az évben 101 városmarketing gyémántot adtak át.

A gyémánt ranglista mutatja, hogy a települések összesen hány gyémántot szereztek 2015 és 2021 között. A ranglistán az 5. helyen áll Vásárosnamény 31 gyémánttal, a 4. helyen Siófok 33 gyémánttal, a 3. helyen Győr áll 37 gyémánttal, a dobogó 2. fokán Nyíregyháza áll 44 gyémánttal. A ranglistát 2021-ben Miskolc vezeti 48 gyémánttal.

2021-ben Nyíregyháza az alábbi kategóriákban és témákkal nyert Városmarketing Gyémánt

Rendezvény-esemény kategória:

  1. Sport és Gasztronapok
    2. Streetball Challenge Nyíregyháza
    3. Mozdulj, Nyíregyháza!
    4. Fekvőtámasz projekt
    5. Hosszú hétvége a Múzeumfaluban
    6. VIDOR Fesztivál Nyíregyháza
    7. Bringa Piknik 8.
    Jerusalema tánckihívás Nyíregyházán
    9. Sóstói Piknik
    10. Helyi termék workshop
    11. Zene Sóstón
    12. Polgármesteri fásítási program
     
  2. Belső kommunikációs megoldások és tartalom:
    1. Hellonyiregyhaza.hu videópályázat felhívás
    2. „Házi kedvenceink” fotópályázat
    3. Sóstói Múzeumfalu Facebook oldal
    4. Nyíregyháza „legkedveltebb” desszertjei
    5. Cantemus Online Rekordkísérlet

    Külső kommunikációs megoldások és tartalom:
    1. Újra együtt Nyíregyháza! „rövidfilm”
    2. Nyíregyházi Állatpark ZOO TV
     
  3. Városfejlesztési projektek marketingprogramjai, kampányai:
    1. Női Információs és Szolgáltató Központ létrehozása Nyíregyházán

2020 és 2019

2020-ban Nyíregyháza az alábbi kategóriákban nyert, összesen 19 Városmarketing Gyémánt Díjat: a rendezvény-esemény kategóriában – 6, belső kommunikációs megoldások és tartalom – 4, külső kommunikációs megoldások és tartalom – 3, márka és identitásépítés, értékesítéstámogató marketingstratégia és program – 3, városfejlesztési projektek marketingprogramjai, kampányai kategóriában – 3 gyémántot hozott el városunk.

2019-ben három gyémánt díjjal gazdagodott a város. A rendezvény-esemény kategóriában a „Helló Nyíregyháza!", a külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a „Turisztikai kampány Nyíregyháza testvérvárosaiban", a Városmárka, városimázs-építő nem-marketing teljesítmények kategóriában a "Zöldebb jövőért Nyíregyházán" című projekt lett gyémánt díjas.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés