Pénzt csinálni mindenből – még a nőkből is.
A Super Bowl nagy nézettsége annak is tulajdonítható, hogy az Egyesült Államokban erre az eseményre időzítik legújabb reklámjaik bemutatását a tehetős, sikeres cégek. Tudniillik nem mindenki magáért a játékért, a futásokért, az ütközésekért, a Touch Down-okért lelelkesedik, hanem a reklámokat nézi. Bár nincs erről kimutatásunk, nagy tétbe fogadnánk, hogy a női nézők vannak többségben azok között, akiket a kereskedelmi szünetek jobban lázba hoznak, mint a foci.
Egy amerikaifoci-mérkőzés egyébként is hosszú és vontatott az európai focihoz szokott szemnek a sok reklámidő miatt, ám a Super Bowl különösen hosszúra nyúlik, hiszen szinte minden akció után kétperces kereskedelmi szünetet iktatnak be. Idén a CBS közvetítette a nagy eseményt, és 4,8 millió dollárt kért a csatorna egy 30 másodperces reklámfilm bemutatásáért.
Ezeket a filmeket a nagy érdeklődésre való tekintettel természetesen a közösségi portálokon, vagy a videómegosztókon is elérhetővé tették. Itt egy csokor belőlük! Úgy nézzék, hogy minden 30 másodpercért mintegy másfél milliárd forintnak megfelelő összeget fizettek ki a megrendelők.